dålig uppdatering..

Uhhej :) kan börja me att säga förlåt för den dåliga uppdateringen, men asso vårat bredband krånglar, så jag kan inte va inne på datorn,, så jag får blogga från mobilen. och då kan jag ju lxm inte lägga upp bder o sånt, men aja, bara att hoppas på att bredbandet kommer igång snart igen. men iaf,, idag så vaknade jag runt halv elva, då fixade jag mig o så, sen kom mamma, farmor o farfar och hämtade mig, då stack vi o käkade, sen efter de så stack vi hem o jag packade mina match grejer o bytte om, sen stack vi till arenan för de va dags för första matchen i usm, vi nötte lidköping, förlorade tyvärr men de e bara att komma igen o ta nya tag tills imorn, för då möter vi önnered klockan bio, så de e bara o tagga om! aja, sen blir de väll tv och litte sånt, hörs väll antagligen imorgon, ni får ha de så bra, puss :D

Kommentarer
Postat av: Claaaudia

Kolla om du vann min veckans blogg ;)!

2011-01-09 @ 14:35:40
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0