hemma från frissan nu

jaoo,  hemma nu,
blev lite besviken, för eftersom att jag har använt hårfärg från butiken förut och färgat hemma, så går det inte att använda frisörens hårfärg och färga över, så jag får göra jätte mycket blonda slingor istället,
för jag vill ju bli ljus igen,  men min frisör gjorde en provslinga i håret på mig idag,  och färgen blev riktigt fin faktiskt.
så vi får hoppas på det bästa att det blir bra nu!
jag vill ju hälst inte att det ska bli sådär randigt som det blir när man slingar det, jag sa det och sussi (min frisör) sa att hon kunde göra jätte många små slingor, så skulle håret se mycket ljusare ut, och de skulle inte se jätte randigt ut, de låter ju bra :)
så imorgon så har  jag en tid igen och då blir det att slinga hela håret ljusare :D
lite nervös faktiskt, tänk om det inte blir bra..?
jaja, får väll hoppas på det bästa..

och just nu så lyssnar jag på llite på musik, ska snart försöka hitta på någonting.
men ni får ha det så bra, så hörs vi, pusS :)

slänger in en dagens outfit också:



scarf - rut m. fl.
tröja - jc
svart kofta - gina tricot
leggings - gina tricot


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Mys :)

Vad gör du? :D

2011-01-04 @ 15:08:28
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Michaela / foto, bloggdesign och vardagsliv

svar;

Tusen taaack :D

2011-01-04 @ 17:29:49
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Molly Bergström

Gick det bra? :D

2011-01-04 @ 18:08:59
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0