kanske dax och städa?

hhej,  nu har jag kommit hem från träningen, har precis duschat.
och när jag klev in på rummet så slog de mig att det kanske va dags att städa?
eller vad tycker ni?




ser ut som jordens bombnerslag!
så de är väll vad jag ska ägna kvällen åt, att städa..
jippie.. -.-
aja, de måste göras nångång så.. ;)

jaja,  men nu har jag väll inte sådär jätte mycket mer att berätta.
morgondagens planer är at först ta mig in till stan och slinga håret,
sen träffa linnea där, för vi ska köpa en försenad julklapp till ida.
sen så blir de väll o dra hem, kanske va med linnea en stund,
sen drara jag på träning klockan tre,
USM till helgen, handboll för er som inte vet :D
råå najs!
men iaf, sen efter träningen, hem, duscha, sen ska jag slagga med saknade ungarna ida och linnea,
fett najs! :D
men nu ska jag sluta skriva, pusshej


Kommentarer
Postat av: Nessie

Tackar^^

Detsamma!!!

Hur mår du?

kram

2011-01-05 @ 00:44:00
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0